Administrativní pracovník

Jsme autorizovanou osobou pro pracovník v administrativě 63 – 033 – H

Termín:

  • září 2019

Kurz probíhá formou přípravného kurzu + praktického nácviku vytvořením fiktivní firmy

Název odborné způsobilosti Úroveň

Vedení administrativní dokumentace v organizační jednotce

Kritéria hodnocení Způsob ověření
a Zpracovat a vyřídit samostatně korespondenci, vyhotovit a zařadit podnikové písemnosti podle odborného zařazení v organizačním systému a podle platných norem Praktické předvedení a ústní ověření
b Zpracovat elektronickou poštu (příjem, odpověď, předání zprávy dalším adresátům, kopírování příloh na pevný disk, vytvoření a odeslání nové zprávy, třídění pošty do složek) Praktické předvedení a ústní ověření
Je třeba splnit obě kritéria.
3

Vedení administrativy

Kritéria hodnocení Způsob ověření
a Předvést použití práce s textovým editorem, tabulkovým procesorem, webovým prohlížečem a poštovním klientem (elektronickou poštou, kalendářem a adresářem) Praktické předvedení
b Předvést základní práci se složkami na pevných discích a na ploše a použití flash disku Praktické předvedení
c V textovém editoru připravit stručná informativní sdělení pro zaměstnance
(zpráva na nástěnku, informace o odstávce vody apod.)
Praktické předvedení
d Zpracovat jednoduchou poptávku, objednávku a fakturu Praktické předvedení
e Vysvětlit pravidla evidování korespondence, smluv a dalších dokumentů Ústní ověření
Je třeba splnit všechna kritéria.
3

Obsluha kancelářské techniky

Kritéria hodnocení Způsob ověření
a Charakterizovat hlavní typy kancelářské techniky a její využití Ústní ověření
b Předvést použití kancelářské techniky Praktické předvedení
Je třeba splnit obě kritéria.
4

Komunikace při styku s klienty a zákazníky

Kritéria hodnocení Způsob ověření
a Vysvětlit základní principy efektivní telefonické komunikace (hlavní náležitosti při přijímání a přepojování telefonních hovorů) a řešení konfliktů v telefonické komunikaci a předvést jejich použití na modelové situaci Praktické předvedení a ústní ověření
b Vysvětlit zásady kontaktu s interním a externím klientem (postupy, doporučení, rizika apod.) Ústní ověření
c Prokázat znalost českého jazyka slovem i písmem Praktické předvedení a ústní ověření
Je třeba splnit všechna kritéria.

Přihláška

+420 xxx xxx xxx